אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 20/02/2023 10:29

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון. איך עושים את זה? לפניכם מספר כללים שיסייעו למצוא את המחסן המושלם לצרכים שלכם וימנעו מכם טעויות

שיכולות לעלות לכם הרבה מאוד כסף.

מהם מחסנים להשכרה?

יש הרבה סוגים של מחסנים להשכרה ולצד כאלה שמוצעים על ידי בעלי דירות עם מחסן שלא נעשה בו שימוש, יש חברות שמציעות שירות מקצועי שכולל מחסנים במגוון רחב של נפחים בשיטות אחסנה שונות כשבין השיטות הנפוצות ניתן למנות מחסנים משותפים ויחידות אחסון פרטיות.

ההבדל בא לידי ביטוי בכך שבמחסנים אישיים אתם למעשה מקבלים חדר בנפח המתאים שבו אתם יכולים לאחסן את כל מה שאתם צריכים ולנעול אותו באמצעות מנעול. השכרת מחסן אישי דומה להשכרה של חדר מפני שיש לכם פרטיות מוחלטת והחפצים שלכם נמצאים במקום נעול ובנפרד מחפצים וסחורות של לקוחות אחרים.

יש מחסנים אישיים במגוון רחב של נפחים שיכולים להתחיל בכמה קובים בודדים ולהגיע לעשרות קוב כשמי שמעוניין במתחמים גדולים עוד יותר, יכול פשוט לשכור מספר מחסנים בנפחים מוגדרים עד להגעה אל היעד הרצוי.

מחסנים משותפים לעומת זאת שונים לחלוטין מפני שבמסגרת השיטה הזאת אתם יכולים לאחסן חפצים במחסן גדול שמשמש גם לקוחות אחרים. מדובר בשיטה שיכולה להיות טובה למי שרוצה לאחסן ולשכוח מהחפצים לתקופה ארוכה אך מי שצריך להגיע אל המחסן ולהוציא ולהכניס ציוד וסחורות, פשוט חייב מחסן פרטי ולא משותף, אף על פי המחיר הגבוה יותר באופן יחסי.

האם כדאי לשכור מחסן?

תלוי לאילו צרכים ומדוע. יש מצבים שהשכרת מחסן תהיה מאוד משתלמת בעוד שבמקרים מסוימים העניין יכול להתברר כיקר שלא לצורך.

בין המצבים שבהם כדאי לשכור מחסן ניתן למנות את הבאים:

  1. אחסנת תכולת דירה בזמן שיפוצים, מעבר דירה או במעבר למגורים משותפים ובכל מצב שבו אין מספיק מקום בדירה והאחסון זול יותר ביחס לרכישת תכולה חדשה.
  2. מחסנים להשכרה מהווים פתרון מעולה לעסקים ממגוון תחומים, החל מסוחרים שמייבאים ארצה מוצרים שנמכרים באינטרנט ועד לחברות שמחפשות פתרונות אחסנה יעילים לסחורות שלהן.
  3. מחסנים להשכרה יכולים לספק לכם גישה נוחה לאזורים רחוקים ובאמצעות אחסון במחסנים שנמצאים בערים שונות, חברות יכולות להשיג פרישה גיאוגרפית טובה, מהירה וזולה.

מתי לא כדאי להשכיר מחסן?

לצד היתרונות הרבים של השכרת מחסן יש גם חסרונות כשהבולט מכולם הוא העלויות ואף על פי שלא מדובר בעלויות גבוהות במיוחד, צריך לזכור שהתשלום נעשה לפי הנפח ולפי תקופת אחסנה כך שאם אתם עומדים לפני אחסנה לטווח ארוך, המחירים בסופו של דבר יכולים להיות משמעותיים ולמעט מצבים של אחסון סחורה, כדאי לעשות את החשבון ולהבין אם האחסון כדאי (בעיקר באחסון תכולת דירה) או שבמחיר הזה כבר כדאי לרכוש פריטים חדשים.

כך תמצאו את המחסן המושלם

אם החלטתם שאתם מעוניינים במחסן להשכרה, כדאי שתדעו שבישראל פועלות חברות מסודרות, לצד עסקים שמציעים שירותי אחסנה בינוניים שיכולים להיות לעתים אפילו קצת מפוקפקים. לכן חשוב להבין מי נותן השירות והאם הוא עומד בקריטריונים הבאים.

  1. מחסנים עם רישיונות – מחסנים להשכרה צריכים להיות בעלי רישיונות מהעירייה ומכבי האש.
  2. ביטוח – וודאו שהשירות כולל ביטוח במחיר השכירות.
  3. תמיד כדאי לעשות מחקר מקדים ולבחור במחסנים של חברה מומלצת.
  4. בקרו במחסנים והתרשמו מהם ומרמת התחזוקה במקום.
  5. מומלץ לבחור במחסן בגודל המתאים ולא במחסן גדול מדי כדי להימנע מתשלום יקר ומיותר. וודאו שלחברה יש מחסן בנפח שאתם צריכים.
  6. בדקו אם החברה מספקת שירותים נוספים שאתם עשויים להזדקק להם כמו הובלה, אריזה וכדומה.
קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

דגשים חשובים לפני צביעת דירה
דגשים חשובים לפני צביעת דירה

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

שעון נוכחות לעסק קטן
שעון נוכחות לעסק קטן

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשית ראויה.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים
אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.

רופאים מומלצים בישראל
רופאים מומלצים בישראל

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם