אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 23/01/2023 14:46

פיקוח בנייה פרטית: מה התפקיד של מפקח הבנייה?

בניית בית פרטי ראשון, שני ובכל בניית בית פרטי התהליך מורכב משלבים רבים, החל מפיקוח על ההוצאות הרבות, שלבי התכנון, התקשרות מול קבלנים, ניהול אתר בנייה, פיקוח על עבודת הקבלנים ועבודות השלד, עבודה עם חומרי גלם איכותיים מהסוג הטוב ביותר, שמירה בפני ליקויים, התמודדות מול רשויות והתעסקות עם בירוקרטיה רבה, צמצום הסיכוי לליקויים בבנייה ותיקון ליקויים במידת הצורך, שמירה על בטיחות באתר הבנייה, עבודה בהתאם לחוק והתקנות וקבלת אישור אכלוס על כל האישורים הנדרשים – כל אלו ועוד מצריכים גורם מקצועי ומנוסה מספיק כדי לתכלל את כל העבודה ולדאוג לבעלי הנכס או הקרקע, כאן נכנס לתמונה מפקח בנייה.

מפקח הבנייה מקבל דין וחשבון מכל בעלי המקצוע והגורמים שקשורים בפרויקט ומנהל את העבודה מראשיתה ועד סופה, במקביל תפקידו לספק לבעלים את הדיווחים והשגת התוצאה הטובה ביותר, לשם כך תפקידו של מפקח הבנייה הוא קריטי וחשוב ואסור להתפשר על איכות מפקח הבנייה.

יעקב אביב: "גוף ציבורי גדול לא לוקח סיכונים, אדם פרטי חייב להיזהר כפליים"

העסקת מפקח בנייה לבית פרטי או וילות יוקרתיות היא חובה, אם אתם לא מגיעים מעולם הבינוי ואין לכם ניסוי בפיקוח על בנייה, ודאי שלא תרצו לקחת על עצמכם את האחראיות וכאב הראש הגדול של פיקוח על הבנייה, ניהול הפרויקט ואינטגרציה עם קבלנים וכל הגורמים הרלוונטיים בפרויקט.

שאלנו את יעקב אביב, מפקח בנייה עם ניסיון רב בבניית וילות ובתים פרטיים, על החשיבות של מפקח בנייה לבית פרטי: "אם אתם גוף ציבורי אתם לוקחים מפקח בנייה לכל פרויקט בנייה מבלי לחשוב וזאת כאשר גוף ציבורי הוא גוף חזק בעל תקציבים רבים, חשבו על גוף גדול שלוקח מפקחי בנייה מקצועיים, האם אתם כאדם פרטי עם תקציב וכוח קטן יחסית תרצו לקחת על עצמכם את כל הפיקוח? התשובה ברורה ולכן אין בעלי דירות שבונים את הדבר החשוב ביותר עבורם שיסכימו לנסות ולהתעסק עם דבר מורכב מאוד, כך הפך מפקח בנייה לגורם המשמעותי ביותר בפרויקט והחשוב ביותר להצלחתו ברמה הגבוהה ביותר".

בית פרטי עם חשיבות גדולה

מרבית האנשים לא בונים בתים פרטיים או וילות בקצב מסחרר, מרבית העבודות הם בקרב אנשים שמבקשים לבנות וילה או בית פרטי עם מיטב כספם ולעיתים אף לוקחים משכנתא גדולה כדי לעמוד בתשלומים הגבוהים של בניית בית פרטי.כשאתם משקיעים כספים רבים, לעיתים מיליונים רבים, אתם דורשים את העבודה הטובה ביותר, המקצועית ביותר והבטוחה ביותר כדי להבטיח שתוכלו להיכנס לבית החלומות שלכם, לפי התכנון, בהתאם לזמנים ולבית פרטי עם בנייה איכותית.

יעקב אביב מתייחס לכסף הרב שאדם משקיע בבניית בית פרטי: "אחראיות רבה מוטלת על כתפיו של מפקח בנייה, כספים רבים מושקעים בבניית וילה או בית פרטי והלקוח מצפה לתוצאה הטובה ביותר, גם אם בניתי מאות וילות עד היום וביצעתי פיקוח רב, אני חייב לקחת ברצינות יתרה כל פרויקט ופרויקט".

קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא יעקב אביב: מדוע בבניית בית פרטי חובה לקחת מפקח בנייה?

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

דגשים חשובים לפני צביעת דירה
דגשים חשובים לפני צביעת דירה

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

שעון נוכחות לעסק קטן
שעון נוכחות לעסק קטן

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשית ראויה.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון
האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון.

אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים
אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.

רופאים מומלצים בישראל
רופאים מומלצים בישראל

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם