אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 01/10/2023 13:57

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

סוג הצבע

גם כשאנחנו מזמינים חברה שמספקת שירותי צביעת דירה בפריסה ארצית וגם כשאנחנו צובעים את הדירה בכוחות עצמנו, הבחירה הראשונה היא של סוג הצבע. האופציות העיקריות הן צבע אקרילי, שליכט מינרלי ותחליב סיליקון.

הצבע האקרילי, שמבוסס על פולימרים, מתאפיין ביכולת "לנשום". בזכות איכות זו, לא מצטברת בקיר לחות וכלרסיס מים מתאדה במהירות. בנוסף היישום שלו נוח ומהיר, וכשמתנהלים נכון בדירה הצבע נשמר לטווח ארוך. השליכט המינרלי משמש בעיקר לצביעת קירות חוץ, אבל בשנים האחרונות נכנס גם אל תוך הבתים. הוא מבוסס על חול וסיד ומצליח לייצר מראה ייחודי לכל קיר ולכן לכל חלל. תחליב הסיליקון מומלץ בעיקר לחדרים רטובים, וזאת מפני שהוא מרחיק גם רטיבות וגם אבק. יישום תחליב סיליקון בחדר רחצה מתבצע עוד לפני חיפוי הקיר.

הגוון המדויק והאפקטים המומלצים

עוד דגש חשוב לפני צביעת דירה הוא להקדיש תשומת לב לבחירת הגוון המדויק. מניפת הצבעים מייצרת קשת רחבה מאוד של אפשרויות, מה גם שכיום הולכת והופכת לפופולרית יותר ויותר האופציה של לצבוע חללם שונים ביותר מצבע אחד. דרך נוספת להפוך סלון או כל חדר אחר בבית ליותר מעניין ומרשים היא אפקטים.

כשבוחרים להעניק לקירות מספר צבעים, מומלצת גישת ה-60-30-10. בגישה זו בוחרים 3 גוונים, שאחד מהם ניטרלי יחסית, השני פחות והשלישי הוא כבר צבע יוצא דופן. 60% משטח החדר ייצבע בגוון הראשון, 30% בגוון השני, וה-10% הנותרים יזכו בצבע מעניין במיוחד שימשוך תשומת לב אבל לא ישתלט על החלל.

כשבוחרים להשתמש באפקטים, המומלצים ביותר מביניהם הם טיח סטוקו, אפקט מטאלי מנצנץ, מראה בטון וגם קירות דמויי זמש. עוד המלצה היא להזמין צבעי לדירה, משום שללא מיומנות גבוהה התוצאה לא תהיה מרהיבת עין באמת.

חישוב מדויק של הכמויות

אם החלטתם לצבוע את הדירה באופן עצמאי, חשוב מאוד לחשב נכון את כמויות הצבע הנחוצות. כשהמשימה מופקדת בידי צבעי מקצועי או חברה שמציעה שירותי צביעת דירה מהיום להיום, מן הסתם אנשי המקצוע יעזרו לכם להבין כמה צבע אתם צריכים.

לצורך החישוב, בשלב ראשון מודדים את הקירות. השטח של כל קיר הוא הגובה (בדירה סטנדרטית הוא 2.75 מ') כפול האורך. מסכמים את שטח כל הקירות, ובודקים מהי יכולת הכיסוי של כל צבע רלוונטי. בדרך כלל צבע אקרילי מתאפיין ביכולת כיסוי של 11 מ"ר לכל ליטר. אם לדוגמה אתם צריכים לצבוע בגוון מסוים 27 מ"ר, תזדקקול-2.5 ליטר. קחו בחשבון שבחלק מהמקרים נדרשות שתי שכבות של צבע כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

המאמר באדיבות חברת תצבע לי – צביעת דירה במחירים הזולים בישראל.

קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא דגשים חשובים לפני צביעת דירה

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

שעון נוכחות לעסק קטן
שעון נוכחות לעסק קטן

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשית ראויה.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון
האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון.

אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים
אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.

רופאים מומלצים בישראל
רופאים מומלצים בישראל

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם