אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 27/11/2022 12:08

הטלוויזיה של היום היא לא הטלוויזיה כמו שהייתה פעם – דברים רבים השתנו, לטובתנו. אם פעם לכל בית הייתה חבילת צפייה מצומצמת של כמה ערוצים בודדים, הרי שהיום יש לכם מבחר עצום של ערוצים מגוונים עם שלל תוכניות, סדרות ואופציות רבות ונרחבות. כל מה שנותר לכם לעשות זה פשוט לבחור את המסלול שהכי מתאים לכם, לתת לו הקצבה ולהתחיל לצפות בזמן שלכם מתי שרק מתחשק לכם! הזמינו עכשיו חבילה משתלמת של פרטנר – טלוויזיה, גלישה, חבילת פרטנר טיוי ונטפליקס- דרך אתר משתלם לי השוואת מחירי תקשורת.

כיצד לבחור את חבילת הגלישה המובחרת ביותר?

יש היום המון מה לראות. אם פעם היינו מוגבלים רק לכמה ערוצים וגם בהם לא תמיד היו תכנים מעניינים, הרי שהיום יש לנו את כל העולם לראות, ובכל תחום וז'אנר. בטלוויזיה של פעם לא היינו בוחרים את השעה לראות תוכן מסוים, אלא היינו מתאימים את עצמנו ללוח השידורים של הערוץ. היום זה הפוך – אם מתחשק לנו לראות משהו דרך פרטנר טיוי או נטפליקס, אפשר פשוט לעשות את זה עכשיו או אחר כך!

השאלה הגדולה היא במה לבחור. במציאות שיש כל כך הרבה תכנים לצפייה ותחומים, כיצד כדאי לבחור את החבילה המשתלמת ביותר, כזו שנוכל לעמוד גם בתקציב שלנו וגם תספק את כל המשתמשים שרוצים לצפות. בכל חבילת צפייה של חברות שונות יש תכנים אחרים הבלעדיים לה, ערוצים מסוימים, סדרות ותוכניות רבות בהפקות מקומיות ובינלאומיות.

שירות הטריפל של פרטנר

כולנו עושים שימוש בשלושה אמצעים טכנולוגיים – צופים בטלוויזיה, גולשים באינטרנט וצורכים מדברים בטלפון. אז למה לשלם בנפרד לכל חברה אחרת כשאפשר לעשות הכל במקום אחד, ובהרבה פחות כסף? דרך הצטרפות לחברת פרטנר אתם מקבלים גם חבילת גלישה, גם שירותי תוכן PARTNER TV וגם קו טלפון ביתי – והכל במחיר מיוחד!

תוכלו לבחור בין כמה תוכניות; תוכנית בסיס, הכוללת חיבור לאינטרנט 100 מגה, חיבור לכל הערוצים של פרטנר טיוי וממיר k4 , תוכלו בתוספת של כמה עשרות שקלים בחודש לעשות גם נטפליקס, ואם תבחרו לעשות חבילת טריפל פייבר, כלומר סיבים, כך שהאינטרנט עולה למהירות של 300 מגה, 600 מגה ואף 1000 מגה – המחירים יהיו קצת יותר גבוהים.

שימו לב לאפשרויות נוספות

שירותי טלוויזיה שונים מציעים מגוון רחב של אפשרויות צפיה נוספות. אם למשל תרצו לצפות בתוכניות מסוימת המשודרת בשעה מסוימת או בשידור חי בערוץ מסוים, אך אתם לא בבית, תרצו להקליט אותה. בררו קודם אם יש אפשרות כזו בטלוויזיה וכיצד לעשות את זה. דבר נוסף שיש לבחון זו האפשרות להוסיף משתמשים ולצפות בעת ובעונה אחת מספר משתמשים. בנטפליקס לדוגמה, אם רוצים ששני משתמשים יוכלו לצפות במקביל בשני תכנים שונים, יהיה צורך לשלם תשלום נוסף.

הפעם בוחרים חכם

היום ניתן למצוא את המחירים של כל התוכניות של כל החברות באתר משתלם לי השוואת מחירי תקשורת. שם תקבלו את כל המידע המפורט והמלא שאתם צריכים לפני שאתן עושים את הבחירה הנכונה והמושכלת. הזמינו עכשיו שירותי פרטנר טיוי ותתחילו לצפות כמו שצריך!

קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא פרטנר מבצעי טריפל וטלוויזיה - כמה זה משתלם לנו

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

דגשים חשובים לפני צביעת דירה
דגשים חשובים לפני צביעת דירה

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

שעון נוכחות לעסק קטן
שעון נוכחות לעסק קטן

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשית ראויה.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון
האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון.

אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים
אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.

רופאים מומלצים בישראל
רופאים מומלצים בישראל

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם