אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 13/02/2023 10:36

למרגלות ההרים או בתצפית מעל צמרות העצים, אירוח בקיבוצים בצפון תוכלו למצוא בשפע. הקיבוצים בצפון ארצנו שוכנים במקומות הקרובים לפינות טבע מרשימות שלחלק מהם לא ניתן להגיע בלי להיכנס דרך שערי הקיבוץ. כאשר אנו מחפשי אירוח כפרי בצפון הדבר הראשון שעולה לראש הוא הקיבוצים הפסטורליים בחלק זה של הארץ.

אירוח בקיבוצים בצפון- אירוח בתוך כפר

אנשים רבים שואלים מה מאפיין אירוח כפרי, ולמה דווקא הקיבוצים בצפון הארץ זכו בקטגוריית הנופש הכל כך נחשקת הזו.

סביבת מקום האירוח

כבר בנסיעה אל הנופש הכפרי שאליו חיכיתם כל השנה תתחיל אווירת החופשה המיוחלת. כאשר הכבישים המהירים עם הנוף לערים הגדולות מתחלפים בכבישים צרים יותר. הכבישים הצרים משקיפים על שדות, פרדסים וקיבוצים ומושבים קטנים בדרך. אירוח כפרי בצפון מתחיל בדיוק שם, עוד לפני שפרקתם את המזוודות. הטבע מסביב תורם גם לתחושת הניתוק הרצויה מהחיים המהירים בערים אל השקט ואיטיות של הקיבוצים בצפון.

עיצוב מקום האירוח

אירוח בקיבוצים בצפון לא מאפשר רק סוג אירוח אחד בלבד. לכן, כאשר תגיעו למקום אשר מספק אירוח כפרי בצפון תגלו שהוקדשה מחשבה רבה בעיצוב חדרי האירוח והמתחם. חדרי האירוח בצפון הינם מושקעים ומעוצבים כדי לתת אווירה כפרית עוד לפני הכניסה בדלת. צורת הבנייה, החומרים ועיצוב החוץ נותנים הרגשה של בית פרטי ויוקרתי בכפר. בקיבוצים תוכלו לראות שמתחם האירוח אינו שונה בהרבה מאיזור המגורים יוצר רצף כפרי טבעי שנותן טעימה מהחיים במקום.

בנוסף, העיצוב אינו עוצר רק במבנים ובחדרים ותוכלו למצוא במתחם האירוח כרי דשא גדולים, בריכה, איזור משחקים ועוד. מקום אירוח הנמצא בתוך קיבוץ נותן תחושת המשכיות גם מחוץ לו כך שתוכלו לטייל בקיבוץ, להשתמש בשירותים שלו ולהרגיש חלק מכל היופי הזה.

אורח החיים

חשבתם פעם איך זה לגור בכפר? אירוח בקיבוצים בצפון הארץ מאפשר לכם לקבל טעימה מהתחושה בקיבוצית. אירוח בקיבוצים לא חייב להיות בתוך מתחם צימרים גדול ואף מרבית מהמארחים עושים זאת בגינת ביתם הפרטית עם ביקתות עץ קטנות ורומנטיות או יחידת דיור קטנה ומעוצבת למשפחות. לכן, כדאי לבדוק מראש את אורח החיים של המארח והאם אנחנו מתאימים לו הוא מתאים לנו כדי ליצור חוויה מייטבית. למשל משפחה דתית תחפש מארח דתי ומשפחה חילונית תרצה יותר חופשיות במתחם אירוח בסופי השבוע ולכן לא תבחר במתחם אירוח בעל אופי דתי.

ארוחות

ההיילייט של כל אירוח כפרי הוא ארוחת הבוקר. אין מי שיוותר להזמין אותה לפחות פעם אחת במהלך החופשה. מי שיזמין את ארוחת הבוקר יזכה לאירוח כפרי אמיתי עם אוכל טרי ובריא מהתוצרת המקומית. אין כמו לקום בבוקר ולשתות מיץ תפוזים ישר מהעץ, לאכול אבוקדו בשל וטוב שלא עבר משאיות ולטעום אוכל בייתי.

את ארוחות הבוקר ולפעמים גם צוהריים וערב תוכלו לקבל במגוון צורות אשר תלויות באופי הנופש ובמקום האירוח - תוכלו לאכול במרפסת, בפיקניק בטבע, בחדר אוכל מסורתי ובאוהל משפחתי. ישנם מקומות שאף מאפשרים הכנת אוכל נוסף במקום על ידי האורחים. לכן, חשוב שתדבקו לפני מה הארוחה כוללת ותעדכנו את המארחים על אלרגיות והעדפות.

ארוחת הבוקר – ארוחת הבוקר היא ההיילייט של אירוח כפרי בצפון הארץ היפה. חדרי אירוח בצפון ידועים בארוחת הבוקר שלהם. אין מי שמוותר על להזמין את ארוחת הבוקר לפחות בבוקר אחד מהימים בהם מתארח במתחם. ארוחת הבוקר מתאפיינת בטריות ושימוש במוצרי חקלאות מקומיים ואף היישר מגינת המארח.

קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא אירוח כפרי בצפון - מה כל כך כפרי בו

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

דגשים חשובים לפני צביעת דירה
דגשים חשובים לפני צביעת דירה

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

שעון נוכחות לעסק קטן
שעון נוכחות לעסק קטן

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשית ראויה.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון
האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון.

אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים
אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.

רופאים מומלצים בישראל
רופאים מומלצים בישראל

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם