אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 22/12/2021 10:51

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.

לזמר מתחיל יש הרבה שאלות ואי ודאות. אולי הם לא ידעו איך לנשום כמו שצריך, אילו שירים לשיר או מהם שיעורי הקול הטובים ביותר. עם זאת, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לזמרים מתחילים להתחיל ברגל ימין.

הנה חוויה של זמר מתחיל שהקליט אצלנו: "זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי באולפן הקלטות, ופחדתי. לא ידעתי למה לצפות. מעולם לא שרתי לפני אף אחד. מעולם לא שרתי על במה לפני כן. ועכשיו, הנה עמדתי לשיר עבור קהל של אנשים שישפטו אותי ואת הקול שלי. העצבים התחילו לבעוט מיד כשנכנסנו לאולפן וראינו את כל הציוד שהוקם סביבנו - מיקרופונים, מגברים ורמקולים, חוטים בכל מקום. הכל נראה כל כך מסובך! בנוסף זה היה רק הקול שלי שיצא מהדברים האלה? ואי אני לא רגיל לשמוע אותי ככה זה באמת הקול שלי?"

בהתחלה יש הרבה התרגשות. אתה באולפן הקלטות, ואתה מוכן לעשות את הסינגל הראשון שלך. אבל זה לא קל כמו שזה נראה כי אתה הרי “זמר מתחיל”. אולפני הקלטות יכולים להיות מאיימים, אבל אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור לך ללמוד איך לעשות את הסינגל הראשון שלך באולפן ההקלטות.

  1. למד כיצד לנשום נכון: הדבר החשוב ביותר עבור כל זמר הוא הנשימה. זמר טוב יודע לנשום נשימות עמוקות ואז לשחרר אותן על מנת להפיק קול.
  2. מצא שיר שאתה אוהב: למתחילים חשוב למצוא שירים שהם נהנים לשיר כי זה יהפוך את התרגול למהנה יותר ויש סיכוי גבוה יותר שיתמידו בו. עדיף להתחיל להקליט שיר קאבר באולפן הקלטות כדי לצבור ביטחון וניסיון ולא ישר להתחיל להפיק סינגל.
  3. מצא מורה לשיעורי קול שתואם את הסגנון שלך: ישנם סוגים רבים ושונים של שיעורי קול זמינים, לכן חשוב למתחילים למצוא אחד שמתאים לצרכים שלהם כמו גם לסוג האישיות שלהם.

חשוב לדעת ששירה היא מיומנות שניתן ללמוד אך פחד במה הוא דבר שאפשר לעבוד עליו - אם אתם מפחדים לשיר מול אנשים תקחו קואוצ'ר שיעבוד אתכם. זה לא רק משהו שנולדים איתו. כל מי שיש לו רצון ומסירות יכול ללמוד איך לשיר טוב.

הצעד הראשון בהפיכתו לזמר טוב הוא ללמוד איך לנשום נכון. הזמרים צריכים לקחת נשימות עמוקות מהסרעפת ואז לנשוף עמוק, לדחוף את כל האוויר מהריאות שלהם לפני שהם נושמים נשימה נוספת.

השלב השני למתחילים הוא לשיר סולמות בכל יום, החל מאוקטבה בודדת של תווים בכל פעם. זה יעזור להם לפתח גם את הטווח שלהם וגם את האוזן לגובה הצליל כך שהם יכולים לשיר כל תו שהם רוצים מבלי לחשוב על זה יותר מדי.

הטיפים לזמרים מתחילים אינם שונים כל כך מהטיפים לזמרים מתחילים. חשוב לזכור שייקח זמן להשתפר בשירה.

למתחילים כדאי להתחיל בתרגול הסולמות והשירים שלהם על בסיס יומי. חשוב גם לעבוד על הטכניקה הקולית שלך, כדי שתוכל למצוא את הדרך הטובה ביותר לשיר במנגינה מבלי לאמץ את הקול שלך.

מה זמר מתחיל צריך לעשות כדי להתפרסם?

זמר מתחיל צריך להתחיל עם הבסיס לפני שהוא מגיע אל אולפן הקלטות כדי להקליט ולהפיק את השיר שלו. יש הרבה מדריכי שירה ביוטיוב שיכולים ללמד אותך איך לשיר. אתה יכול גם ללמוד על ידי צפייה בזמרים אחרים מופיעים בטלוויזיה או בקונצרטים.

אם אתה רוצה להיות זמר מפורסם, אז אתה צריך להתחיל בתרגול קול השירה שלך כל יום. זה ייקח הרבה זמן ומאמץ כדי להפוך לזמר מפורסם אבל זה אפשרי אם אתה מוכן להשקיע בעבודה. זמר מתחיל צריך להתחיל בשיעורי שירה ולנסות לקבל כמה שיותר חשיפה. הם צריכים גם להצטרף למקהלה או למקהלה קהילתית. זה יעזור להם לפתח את כישוריהם וייתן להם את ההזדמנות לשיר עם אנשים אחרים.

זמר מתחיל צריך אולי גם ללמוד איך לנגן על כלי או לפחות ללמוד לקרוא מוזיקה כדי להיות ייחודי ומקצועי אף יותר. זה יעזור להם להבין את מבנה השירים והם יכולים להשתמש בו כשהם צריכים את זה על הבמה.

דבר הראשון לדעתנו שכל זמר מתחיל צריך לעשות הוא למצוא מאמן ווקאלי טוב, משמע מורה לפיתוח קול. מאמן ווקאלי יעזור לזמר המתחיל ללמוד טכניקה נכונה, כיצד לשיר מבלי לאמץ את הקול וכיצד להימנע מהרגלים רעים כמו תרועה.

דבר שני שזמר מתחיל צריך לעשות הוא להגדיר שיעורים עם מורה לכלי נגינה - פסנתר, גיטרה, תופים. זה יקנה את הכישורים להבנת נדבכי המוזיקה. הסיבה לכך היא ששירה דורשת חוש קצב ותזמון חזק, ולכן חשוב שלזמר המתחיל יהיה הבנה בסיסית בתורת הנגינה ויוכל לקרוא תווים.

האם זמר מתחיל יכול להצליח כבר בסינגל הראשון?

למתחילים רבים יש חלום להיות זמר מפורסם ולהקליט באולפני הקלטות. הם אולי יתחילו שיעורי שירה כדי להשתפר, ללמוד הפקה ויתחילו להשתמש בציוד אולפן ביתי אבל לעתים קרובות הם מיואשים בגלל חוסר ההתקדמות שלהם.

נכון שצריך יותר מסתם כישרון כדי להפוך לזמר מצליח. צריך להשקיע הרבה עבודה קשה ומסירות כדי להצליח.

יש הרבה אנשים שמנסים להפוך לזמרים, אבל לא לכולם יש את מה שצריך כדי להצליח. זה קשה למתחילים כי אין להם את הניסיון והכישורים הדרושים להצלחה בתעשיית המוזיקה.

זמר מתחיל הוא מישהו שרק מתחיל את דרכו בתעשיית המוזיקה. הם בדרך כלל חדשים בסצנה ואין להם הרבה ניסיון תחת החגורה. מאמר זה יבדוק כיצד זמר מתחיל יכול להצליח בסינגל הראשון שלו.

הסינגל הראשון של זמר מתחיל הוא רגע יצירה או הפסקה עבורם. זו יכולה להיות התחלה של קריירה ארוכה, או שהיא יכולה לסמן את סופה של אחת. ישנם גורמים רבים המשפיעים על הצלחתו של סינגל. יש לקחת בחשבון את קולו של זמר, בחירת השירים שלו ואיכות הביצוע שלו. זמר מתחיל יכול להצליח בסינגל הראשון אם יש לו קול טוב ושיר ייחודי שיהפוך ל”שלאגר”.

מה הדבר הכי חשוב שזמר מתחיל צריך לדעת על התהילה במוזיקה?

הדבר החשוב ביותר שזמר מתחיל צריך לדעת על תהילה במוזיקה הוא שזה לא קשור רק למוזיקה. זה גם קשור לשיווק. זמר צריך ללמוד איך לשווק את עצמו ואת המוזיקה שלו אם הוא רוצה להצליח.

חשוב לזכור שהתהילה לא נמשכת לנצח. יש הרבה זמרים שהתפרסמו לתקופה קצרה ואז נעלמו מעיני הציבור.

אם אתה רוצה להצליח כזמר, כדאי שתחשוב גם איך ייראו חייך לאחר הקריירה שלך כזמר. כדאי לחשוב מה תעשה אם קריירת השירה שלך לא תסתדר כמו שרצית.

הדבר החשוב ביותר שזמר מתחיל צריך לדעת על תהילה במוזיקה הוא שקשה להשיגה. אף אחד לא רק נותן לך את התהילה וזמרים רבים מבלים כל חייהם בניסיון להשיג אותה.

עבור אנשים מסוימים, תהילה באה בקלות. עבור אחרים, זה דורש הרבה עבודה ומסירות. הדרך הטובה ביותר להשיג תהילה במוזיקה היא להתחיל בקטן ולהתקדם משם.

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי לכל זמר/ת

073-7538880

liron1music@gmail.com

הברזל 32, רמת החייל, תל אביב

קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

דגשים חשובים לפני צביעת דירה
דגשים חשובים לפני צביעת דירה

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

שעון נוכחות לעסק קטן
שעון נוכחות לעסק קטן

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשית ראויה.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון
האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון.

רופאים מומלצים בישראל
רופאים מומלצים בישראל

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם