אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 22/12/2021 09:13

אם יש דבר בעולם הזה שבאמת שווה את המאמץ, הכסף ותשומת הלב שלנו זה קודם כל הבריאות. הבריאות הגופנית והנפשית שלנו היא מעל הכל, ונעשה כל דבר על מנת להבטיח את קיומנו ואיכות חיינו. כדי לשמור על בריאות יש לנקוט בזהירות לגבי כל דבר שאנו עושים, אוכלים, הרגלי חיים ושגרה וגם כמובן בחירה נכונה וחכמה של הרופא הפרטי שלכם.

באתר medico.co.il תוכלו לקבל עוד המון מידע רלוונטי ועדכני לגבי רופאים מומלצים באזור מגוריכם!

בחירת רופא אישי – עניין רציני ביותר

מדי יום אנו מקבלים החלטות שעשויות להיות מרחיקות לכת והרות גורל. בעוד שרבות מההחלטות היומיומיות בדרך כלל לא נושאות משקל רב מדי, בכל מה שנוגע לבריאות שלכם עליכם לעשות הכל על מנת להימנע מסיכונים, סיבוכים והזנחה. קבלת החלטות לקויה בכל הנוגע לבחירת הרופא המטפל שלכם עלולות להיות מסוכנות, מזיקות ובלתי ניתנות להשבה לאחור. מציאת רופא טוב, מומלץ, מקצועי ואמין שיש לכם קשר טוב זה קריטי במיוחד אם אתם ובני משפחתכם מתמודדים עם מצב רפואי מורכב, מחלה כרונית או קשה.

כל אחד והרופא המתאים לו

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם. רופאים מסוימים עשויים להיראות לכם ממבט ראשון מקצועיים ואמינים על פי סקרים באתרים מקוונים, אך לאמיתו של דבר זה שונה לחלוטין מהמציאות.

אז איך מוצאים רופא באמת טוב שמתאים לתפקיד של הטיפול במצב הרפואי שלכם? אילו קריטריונים עליכם לבדוק לפני שאתם ממנים רופא שיטפל בכם? להלן כמה דגשים שיש להתחשב בהן לפני שאתם בוחרים רופא מקצועי מומלץ.

העדיפו רופא על פי סוג ההתמחות שלו

חשוב מאוד לבחור רופא שמכיר ויודע את הבעיות הרפואיות שאתם סובלים מהם בצורה כרונית, אם אתם עתידים לקבוע מפגשים תכופים. בדרך כלל, רופא המשפחה הוא זה שיקבע המשך טיפול אצל רופא מומחה מקצועי. אך אם הבעיה שלכם הינה כרונית, תצטרכו לפנות אל אותו רופא באופן ישיר ולהידבר איתו לעיתים תכופות.

ייתכן וכמה רופאים מומחים למחלה או בעיה רפואית כרונית מסוימת – איזה מהם כדאי לבחור? נכון שהם כולם מומחים לאותה מחלה או תחום, אך גם לאותו תחום ספציפי יש תתי התמחויות שונים שייתכן ואתם מתאימים לקריטריון מאוד ספציפי. לכן, חשוב להיות מדויקים ולבחור רופא שיש לו את ההתמחות הכללית והתת התמחות הכי קרובה למקרים השגרתיים שלכם.

מרחק מהבית – עד כמה ללכת רחוק

המרחק של הרופא שלכם מהבית הוא גם פקטור שיש לתת עליו את הדעת. עד כמה אתם מוכנים להשקיע ולהרחיק לכת אם מדובר ברופא מקצועי באמת? רוב האנשים לא תמיד נוטים להקדיש את תשומת הלב לכך כי הם גרים במרחק של חמש עד עשר דקות מקופת החולים, שם נמצא רופא המשפחה. אלא שבמשפחות שיש שם תופעות רפואיות כרוניות כדאי מאוד לא להסתמך על הקרוב והנוח אלא דווקא לברור את הרופא הטוב שמטפל כמו שצריך, גם אם צריך לנסוע קצת יותר רחוק או שהוא בעיר אחרת סמוכה.

יחס אישי – כימיה מעל הכל

רופאים הם לא רק "טכנאים" של הגוף – הם אנשי מקצוע המספקים שירות שצריך לבוא עם לב ונשמה. בחור ברופא שיש לכם חיבור נאות איתו – יחס טוב, אמינות, תקשורת מכבדת ושבסך הכל נעים לכם להיות מטופלים אצלו. זה מאוד ישפיע על המשך הטיפול והרצון שלכם להיות מעורבים בבריאות שלכם ולהקשיב להמלצות שלו.

כשרוצים לדאוג באמת לבריאות, צריך להתייחס לכל הפרמטרים והגורמים המשפיעים – שגרת החיים שלכם, אורח החיים, כושר גופני, תזונה נכונה, גנטיקה, היסטוריה רפואית וכמובן הרופא המטפל שלכם שידע לבדוק, לאבחן, לפקח ולטפל בצורה הכי טובה שיש. אל תסתמכו על ברירת המחדל – בחרו רופא שטוב ומותאם לכם אישית מכל הבחינות!

קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא רופאים מומלצים בישראל

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

דגשים חשובים לפני צביעת דירה
דגשים חשובים לפני צביעת דירה

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

שעון נוכחות לעסק קטן
שעון נוכחות לעסק קטן

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשית ראויה.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון
האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון.

אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים
אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.