אפליקציית רדיו הד

רדיו ישראלי אונליין

Radio Head

אפליקציה - חינם
פתיחה
בחנות

תחנות רדיו מומלצות

מקבץ תחנות הרדיו שלדעתנו תאהבו.

רדיו הד, 21/08/2023 10:11

עסק קטן חייב יותר מכולם להיות הכי מעודכן, משודרג ובעל יכולות התמודדות עם מגוון אתגרים בעיקר בשל העובדה שאין בו הרבה כוח אדם, ויש כן רצון לגדול, לצמוח ולהגיע להכנסה חודשיתראויה. ולכן עסקים קטנים חייבים מערכת חזקה המאפשרת קבלת נתונים לגבי שעות העבודה. נתונים אלה חייבים להיות מאורגנים, מהימנים וברורים. מערכות מודרניות שהן גם ידידותיות לתקציב פותחו כדי להשתלב בצורה חלקה בשגרת העבודה של העסק הקטן.

מהו שעון נוכחות המיועד לעסק קטן?

שעון נוכחות המיועד לעסק קטן כולל מאפיינים מסוימים מאד. בעיקר מדובר על מערכת המותאמת להכיל כוח עבודה עד ל-50 עובדים. גם אם השעון הוא ללא תכונות חדשניות אלו ואחרות, עליו להיות מיוצר על בסיס של מערכת נוחה ונגישה שאפשר להפעיל גם ללא יד אדם או תמיכה טכנולוגיתמרחוק. יתרה מכך, השעון צריך להתאים לאופי העסק ולגודלו, החל ממודלים בסיסיים למשימות ספציפיות ועד לאלו הנותנות מענה למאות עובדים וספקים יומיים. ככל שהשעון יתאים יותר לעסק הקטן, כך הוא יהיה בעל ערך רב יותר ומועיל יותר.

אילו סוגי שעוני נוכחות לעסקים קטנים יש?

כאשר אתם בודקים על סוגי שעוני נוכחות לעסק קטן חשוב לשים לב לפני הכל להגדרת התקציב שלכם. כעת, כאשר אתם יודעים מה התקציב שלכם יהיה לכם קל יותר להתאים את השעון הנכון. סוגי השעונים הם בעיקר:

  • אפליקציית שעון נוכחות - שעון זה מתאים לפרילנסרים או לאנשי שטח. השעון מאפשר דיווח שעות ומשימות מרחוק באמצעות אפליקציית שעון נוכחות מותאמת.
  • שעון נוכחות שהינו ביומטרי - זוהי מערכת מתקדמת שפועלת בשיטת הזיהוי הביומטרי, כגון טביעת אצבע או זיהוי פנים, ומספקת דיוק ומהירות אך עשויה להיות יקרה באופן יחסי (דוגמאות לשעון נוכחות ביומטרי)
  • שעון נוכחות בקריאת כרטיס (צ'יפ) - פתרון בסיסי ונרחב יותר, המחייב את העובדים להציג פיזית את הכרטיס שלהם עם ההגעה או העזיבה הוא שעון נוכחות שקורא כרטיסים. כך למעשה העובדים חייבים פיזית להפעיל את עצמם על מנת לדווח על נוכחות.
  • שעון נוכחות מבוסס אינטרנט - שעון נוכחות מבוסס אינטרנט מאפשר לעובדים לדווח את שעות העבודה שלהם מרחוק ומכל מקום עם חיבור לאינטרנט. יתרה על כן, בעל העסק או המנהל יכולים לגשת למערכת הנוכחות בכל פעם שהם מחוברים לאינטרנט ולצפות בדיווחים ובדוחות אונליין.
  • דיווח נוכחות בטאבלט (קיוסק) - פתרון חדשני ומעוצב המתאים למגוון רחב של עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות אפליקציית קיוסק מבית מקאנו ניתן לדווח באמצעות טאבלט כניסה ויציאה ע"י סריקת קוד QR או הכנסת קוד אישי של העובד.
שעון נוכחות
קרדיו: קאנבה אתר מקאנו

היתרונות של עסק קטן בחישוב שעות נוכחות

בחירה של מערכת לניהול שעות עבודה היא צעד חכם מאד עבור עסק קטן. כך אפשר באמת להתמקד בגורמים הנוספים בעסק כמו התכנית השיווקית, טיפול בלקוחות וניהול שוטף בזמן שיש מערכת חכמה שמאפשרת טכנולוגיה חדשנית ונוחה לניהול הנוכחות וניהול כוח האדם. בעוד שבעבר ניהול הנוכחות היה באמצעות כרטיסים שהוחתמו ידנית, או בניקוב כרטיסים בכניסה לעבודה וטיפול ידני בכל נושא הנהלת החשבונות, כיום המערכות החדשניות והדיגיטליות מאפשרות אפילו ייצוא דוחשעות ומכן ומותאם למערכת השכר באופן אוטומטי ומפנות את הנהלת החשבונות לעיסוקים אחרים. כאשר כל המערכות מסונכרנות היטב עם מגוון של תוכנות ופרופילים של כוח אדם.

בחירת מערכת ניהול הזמן הנכונה עבור עסק קטן מצריכה התייחסות מדוקדקת של גורמים שונים, לרבות מגבלות תקציב, אופי העסק והצרכים הספציפיים של כוח העבודה. על ידי הבנת האפשרויות הזמינות, מטכנולוגיה ביומטרית ועד לקוראי כרטיסים פשוטים, בעלי עסקים קטנים יכולים למצוא פתרון שמשפר את היעילות מבלי לחרוג ממסגרת התקציב שלהם. בין אם עבור עובדים מרוחקים, קבוצות גדולות של עובדים או סביבת עבודה מעשית, מערכת השעון הנכונה יכולה להיות נכס בעלערך רב לעסק קטן.

קרא מאמרים נוספים

חוו דעתכם על המאמר

מאמרים נוספים הקשורים לנושא שעון נוכחות לעסק קטן

איך מזהים פשפשי מיטה?
איך מזהים פשפשי מיטה?

לא כולם מכירים אותם, לא כולם יודעים שהם יכולים לפקוד את המיטה והבית שלהם, אך פשפשי המיטה הם מזיק קטן מאוד שעשוי לעשות לכם הרבה צרות. מי הם? מה מאפיין אותם? אילו נזקים הם גורמים לאדם? ואיך מטפלים בהם? במאמר הבא נענה על כל השאלות האלו.

דגשים חשובים לפני צביעת דירה
דגשים חשובים לפני צביעת דירה

צבע מקנה לכל חלל מראה חדש, ובעלות נמוכה למדי. צביעת דירות מאפשרת להעניק להן אופי ייחודי ומעניין, ובדרך זו לשדרג את איכות החיים. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת מהפעולה כדאי להתייחס למספר דגשים שחשובים - שמפורטים בכתבה זו.

איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון
איך לתכנן טיולי טרקטורונים בצפון

האטרקציה הטובה ביותר עבורכם. ללא ספק, טיולים כאשר משלבים בהם אטרקציות הם הרבה יותר מוצלחים. איך באמת תתכננו טיול שיהיה מושלם לכולם? לצפון הארץ יש מה להציע לכם.

כיצד לזהות רשלנות רפואית?
כיצד לזהות רשלנות רפואית?

רוב האנשים נוטים לתת אמון רב ביותר ברופאים שלהם. לכן, כאשר מתרחשת רשלנות, התגובה הראשונה שלנו נוטה להיות חוסר אמון.

האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון
האם כדאי להשכיר מחסן ואיך לעשות את זה באופן הנכון

שירותי אחסון והשכרת מחסנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד לאור היתרונות הרבים שהם מציעים, אך חשוב להבין שכדי לשכור את המחסן המתאים ושכדי ליהנות משירות שתואם את הציפיות, חשוב לבחור גם את המחסן הנכון.

אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים
אולפני לי-רון עם טיפים לזמרים מתחילים

אולפני לי-רון, אולפן הקלטות מקצועי ברמת החייל (תל אביב) הוא בית חם לזמרים מתחילים, חובבניים ומקצועיים כאחד כבר מעל 12 שנה. כעת, הם מספקים טיפים ומידע חשוב לזמרים מתחילים.

רופאים מומלצים בישראל
רופאים מומלצים בישראל

יש בישראל המון רופאים מומחים ומוסמכים, אך לא כל רופא הינו הבחירה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורכם